In een flat in Moskou

Vandaag ben ik dan eindelijk gestart met de Russische les. Dat bevalt goed en de mede studenten komen overal vandaan. Ik verblijf bij een wat oudere mevrouw in een flat die er van buiten niet al te best uitziet maar van binnen tip top in orde is. Ik heb al gelijk lekker Russisch gegeten en mezelf kunnen wassen met een bak water en een pannetje. (er is hier alleen op vrijdag warm water) komende week ga ik Moskou en omgeving verkennen.

Pim

Konings, lekker bezig Joost. Neem je nog wat lekkere vodka's mee op de weg terug!?!?

chakir

succes met je russisch!en maak er een mooie tijd van.

Jules Lumens

Hai Joost,

Wat goed van je om dit te doen, Het voegt veel toe aan je ervaring en later prachtig om op terug te kijken naar een bijzondere ervaring. Heel veel succes, en straks spreek je natuurlijk perfect Russisch .

Groet, Jules Lumens

Boudewijn K

Hoi Joost, eindelijk had ik ff de tijd en ik heb al je verhalen gelezen. Over jouw kijk op de wereld (n.a.v. je rit met de Poolse professor) gaan wij het nog een keer hebben, maar ik heb met veel plezier, verwondering maar ook bewondering over je belevenissen gelezen. Veel succes verder in Moskou!

Erik Bouwmeester

Hallo Joost,

Als je vrijdagw warm water tot je beschikking hebt, kun je lekker fris in het weekend het nachtleven in.

Dus het was thuis zo slecht nog niet.

Familie Bouwmeester